måndag 3 mars 2008

Serier

Sorry för den OTROLIGT dåliga uppdateringen!

Det kommer komma bilder från i lördags då jag följde med Emma till hennes smink kurs ;D
väldigt trevligt! fick sotiga ögon för svart-vita foton och även lite färgglatt för färgfoton.. (och när jag säger lite färg menar jag mycket ;P )
ska dit igen om två veckor typ :D

En anledning för min tråkiga uppdatering kan vara att jag har återfunnit min kärlek till serier.. har snart hunnit kolla på alla tre säsonger av veronica mars, kollade precis klart på sista avsnittet av sex and the city (Ja, jag grät.. ;P ) och när jag upptäckte att Kristen Bell skulle vara med i Heroes andra säsong så blev jag hooked :P
Har även blivit lite andra serier som tex, Kyle XY, American top model 10, project runway, LA ink. mm

Inga kommentarer: