fredag 15 februari 2008

glasögonorm

Jag har börjt få huvudvärk igen pga min syn.. har därför bestämt mig för att återigen ta upp min glasögon vana.
Så jag var hos optikern idag för att få ett recept och medan jag väntade på att få träffa optikern så såg jag THE glasögon.. ni vet.. när man ser dem så sjunger ett par änglar "halleluja" osv.
Jag testade glasögona och tyckte att jag var snyggare i glasögonen än vad jag var utan dem.. då vet man att man har hittat hem ;D
Men när jag såg priset för bågarna så lät det "pooff" och änglarna försvann.. den totala summan blev lite för dyr för min smak.. men det gäller ju ändå något som ska sitta MITT I mitt anskikte.. då kanske det är värt det?
aja.. jag kom fram till att låna hem ett gäng bågar och bestämma mig efter det, bågarna online är betydligt billigare så vi får se om jag kan förälska mig i en av dem ;P

Här är iaf mina halleluja bågar

Inga kommentarer: