måndag 7 januari 2008

Nu har jag fyllt år! ;D

födelsedags firande!
Här är bilder från lördagens födelsefirande, det var superkul, vi drog först till Angeliqa där hon hade en liten samling med folk, väldigt kul. Sedan åkte vi till Toxic vilket kanske inte var det bästa valet men jag har otroligt kul, det är inte vart man är som spelar roll, allt beror på vilka man är med ;D när jag sen kom hem var all väldigt snälla och gav mig mat osv, haha. väldigt omtänksamt :D

Sen vaknade jag och mådde inte alls så bra ;P jag gick ner till mamma och Skarpi och kollade på barn tv :D medan mamma gjorde i ordning frukost och födelse firande ;D
Sen kom alla och sjöng för mig. Jag hade verkligen den bästa födelsedagen tog det lungt hela dagen och blev ompysslad av min familj!

det kommer bilder på mina presenter senare ;)

*wiie jag är 19 år nu!

Inga kommentarer: