torsdag 3 januari 2008

Fika

Idag träffade jag min underbara Sanna som hade börjat försvinna lite ur mitt liv :(
Det sättet vi träffas är typ slumpmässigt på tåget eller liknande :P nu bestämde vi oss iaf att ta ödet i egna händer och planerade en fika dejt, vilket jag måste säga var väldigt kul.. det är roligt hur man kan ta reda på vad har hänt i någons liv under ca 2 år över en kopp kaffe :D
det var mycket givande iaf och vi planerade faktist vår nästa träff, hon ska hänga med ut på stan när jag firar min födelsedag, vilket jag gör nu på lördag :)

På tåget på väg hem pratade jag med Angeliqa på mobilen och planerade lördagen lite (eftersom även hon fyller år på söndag) och vi pratade om att vi kanske skulle förkröka hemma hos henne och då sa jag "föra hemma hos dig eller?" och ordet "föra" kom upp ett antal gånger och när jag la på var det en söt liten dam som satt brevid mig som knackade mig lite försiktigt på axeln och frågade mig vad ordet "föra" betyder :D när jag förklarade så skrattade hon lite generat och sa att detta skulle hon nog minnsan berätta för sina vänninor :D det var en gullig men väldigt pinsam situation :D

*nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 19!*

Inga kommentarer: