måndag 28 januari 2008

Heaven!

Jag har upplevt himmelrike på jorden!
Jag fick somsagt min födelsepresent av Emma idag och det var det bästa ever! Jag fick en spa-massage! den innehöll helkroppsskrubbning, man kände sig helt renad efter den, som att alla döda hudceller var ett blott minne!
Sedan var det dax för en alginpackning! åhh! det var så skönt. varmt grönt kladd som fick hela kroppen att uppleva total avslappning.
Sedan var de tid för ansiktsrening, massage och återfuktning. Det var nog det skönaste av hela behandlingen, jag har aldrig haft ett så avslappnade muskler tidigare!
Sist kom den himmelska helkroppsmassagen! snacka om total behaglighet! jag har fått bra massager i mitt liv men inget jämfört med denna!
Ni som känner att spa är endast något för de rika och det inte godkännes av era plånböcker.. skit i det.. spa massage är sååå värt det! Detta är något jag hjärtligt rekomenderar.
Emma lyckades verkligen ge mig den bästa presenten!
Tack Emma!

Här nedan kan ni klicka och se fler bilder från dagens äventyr ;D

Bilder från födelsedagsfirandet!

Inga kommentarer: