söndag 13 januari 2008

Spel kväll

Idag kom Emma och Billy över till oss för lite mysigt umgänge.
Det började med "vem vill bli miljonär"-spelet som man spelar på dvd:n och självklart var det MVG-barnet Emma som vann! Det är faan sjukt svåra frågor!! spelet är från 2004 men nånting har hänt med vem vill bli miljonär sen dess.. frågorna är typ "Vad hette gustav vasas farbrors fru katt?" Hur ska jag kunna veta det!!?
Vi spelade sedan gissa ordet (alltid en hit)! och igen var det Emma som aegde!!
Den enda anledningen till att jag inte vinner i gissa ordet är bara för att jag inte är svensk!! hur ska jag kunna veta vem krakel spektakel är?!? Fast Per vet inte vem Anne frank är så jag är inte helt körd ;P

*i min värld är Sibirien en öken!!!! man hör ju det på namnet!*

Bilder från spelkvällen

Inga kommentarer: