måndag 28 januari 2008

Suprise!

Imorgon är den dagen då jag får min födelsedags present ifrån min baby Emma! eller inte imorrn, idag eftersom kl är över 12.
Jag har ingen aning om vad det är eller hur det går till osv. Alla runt om kring mig verkar veta och jag är den dära dumma som inte fattar något.. :P

Jag har däremot fått lite ledtrådar.. eller det är inte ledtrådar.. mer vad jag måste ha med mig och så..
1. 28 jan, jag vet alltså datumet.. (hjälper dessvärre inte min lilla hjärna)
2. Jag skulle se till att raka mina ben, (min hjärna knakar..) kan vara bad, spa, pedikyr, äsch.. fattar fortfarande inte!
3. ska ha uppsatt hår och vanliga kläder och bekväma skor. Jaha!? jag fattar fortfarande inget! uppsatt hår bekräftar min spa teori.. eller? :/
4. Det har bytt datum.. skulle först typ vara 17 jan men ändrades till 28.. (vet inte om det hjälper mig :P)
5. Jag ska ha med bikini.. nu går min hjärna i högvarv.. skulle kunna vara spa, bad massage.. JAG HAR INGEN ANING!
6. jag ska ha med mig legitimation. oookey?! man måste inte ha legitimation för att få massage.. (tror jag) åhh! jag känner att jag har över analyserat allt sedan hon berättade, den 6 jan, att jag skulle se till att vara ledig den 28 jan!

Jag gör såhär.. jag slutar tänka.. börjar göra lite ont att tänka, såsom Emma säger ;) och så får jag se... det är bara ca 12 timmar kvar tills jag får veta.. och jag lovar att bild dokumentera allt så ni får ta del av suprisen ;D

* I heart/hate suprises!

Inga kommentarer: