fredag 18 april 2008

Ballerina

Snart är det en till studentskiva som jag ska gå på.. det är en av pers kompisars flickväns skiva :P
Temat är iaf "när jag var liten ville jag bli..." och när jag var liten ville jag bli ballerina eller prinsessa.

Jag har länge sökt efter tyllkjolar som jag kan använda som en ballerina men jag hittar inga!
Antingen får jag hur mkt tur som helst och hittar en till ett rimligt pris eller så får jag sy själv.. det innebär att jag måste hitta bra tyg skissa mm och om man vill ha det riktigt snyggt krävs det lite arbete men det skulle vara så värt det!

Tänk är en snygg svart body eller tajt tischa sen en (enorm) babyrosa tyllkjol och sedan svart leggnings med höga klackar, hur nice kommer inte det att bli!
och självklart är det en helmlig dröm ännu idag att anväda en rosa tyllkjol men det käns lite fel att dra till krogen med en så detta lär bli the perfect opportunity på skivan! who's on board with me?! :D

Inga kommentarer: