tisdag 22 april 2008

today..

Jag hade mitt tal idag.. you know.. det nationella talet..
Jag har varit så nervös inför det, jag övade in talet som in i helvete! kunde ju typ talet helt utantill, då har man pluggat in det bra.. 5 minuter av babbel helt utan text hjälp ;P
det fanns två tals lektioner idag, en på morgonen (då hade jag) och en på eftermiddagen och herregud vad glad jag är att jag hade på morgonen, jag märkte hur alla de som hade talet senare gick runt och var enormt nervösa hela dagen.
Jag bestämmde mig också för att vara den första, få det gjort så snabbt som möjligt..
..och det gick hur bra som helst.. jag tappade inte bort mig stammade eller "ehhömm:ade" alls och det gick helt enkelt jättebra :D

Sedan efter skolan var det dax att betala in alla eftersläpps biljetter man har sålt inför skivan imorrn (JA! den är imorrn, snacka om spännande!)

..och sen passade vi på att njuta i solen vid täby centrums fontän.. JÄTTEmysigt!

Och sedan köpte jag en mask åt min käre far inför imorgon..
en Zorro mask! så snygg min daddy blir ;D

Inga kommentarer: