fredag 4 april 2008

Whats up Fredag?

Idag slutade vi tidigt som vanligt, typ vid lunch.
Planen från början var att ta igen allt pluggande idag och sedan vid 4 åka hem och umgås med familjen
Det jag skulle plugga var;
skriva klart projekt rapporten, renskriva ekonomiskiten för småföretaget, jobba på min och Emmas redovisning om marknadsföringslagen skriva loggboken.
Men Emma har gått och blivit förkyld (stackarn) och allt detta pluggande inkluderar henne (förutom loggboken).
Men jag och Jonathan (mest Jonathan ;P ) Skrev lite på rapporten, jag skrev min loggbok så det blev bara småföretaget som blev lidande.

Men pga allt detta så hade jag oerhört mkt tid på mina händer och ingeting att göra så planen ändrades; jag skulle hem till Angeliqa (som bor typ precis brevid mig) sedan skulle jag hem vid 4, käka middag och sedan hänga med Sanna, Nina och Anna till Huset i gamla stan.

Jag och Angeliqa satt typ ute på hennes gräsmatta i 2 h och drack iskaffa käka mariekex och rökte samtidigt som vi snackade skit! det har hur trevligt som helst.. måste göras om ;D

Sen började vi prata om att hur mycket utgifter vi har denna månad; 678 kr till flaket + 350 kr för vår studentskiva + 350 kr till carros studentskiva + 100 kr till Sanna skiva + 200 kr för min student klänning + 450 för tandblekningen + 400 kr för min skinjacka + allt annat slös

och allt detta ledde till att jag sms Sanna och meddelade att jag tyvär inte skulle förlja med ikväll pga ekonomi brist. ;p

Men imorgon ska vi tjejerna träffas och baka muffins och mysa med lite vin :D det ska bli roligt. har varit sugen på muffins enda sen min mamma läkade till en hemsida med huuur många muffins recept som helst; dagen muffins

Ha en under bra fredag.. iaf de 5 minuter det är kvar av den ;D

Inga kommentarer: