måndag 21 april 2008

today..

..har jag haft digitaltskapande då vi visade upp resultatet av den förra uppgiften samt fick en ny.
jag fick bra respons på min tolkning av ordet "betala" och jag fick ens strålande idé till nästa uppgift.. en STUMFILM ska jag göra :D kommer bli hur kul som helst :D

Sedan efter lektionen fortsatte jag fila på min muntliga tal inför nationella A delen som jag ska hålla imorron :/
jag har väldigt mkt ångest inför det. Talet är fäsdigskrivet och allt är fixat, jag har klistrat upp det på lite hårdare papper och highlightat varannat stycke :P så allt är klart och fixat
men... nu kommer det hemska "mennet"... jag är ändå nervös, jag brukar aldrig ha problem att prata inför en grupp men det nu är jag nervös..!
well, well. Jag hoppas att det kommer gå bra :D
Efter skolan passade jag på att shoppa lite inför min skiva som är om bara två dagar! wiie!
Jag köpte såklart en mask för att ha på skivan, sedan köpte jag en tub-bh för att ha till min tubklänning :) bh:n ser mysko ut men är hur skön som helst och håller det lilla jag har på plats :P
och slutligen köpte jag vax för att vaxa mina ben.. har sparat håret på bena ett tag för att just kunna vaxa dem och nu är tiden (äntligen) inne :)
kommer göra ont som fan! men vill man vara fin får man lida pin ;)

Inga kommentarer: