onsdag 16 april 2008

Studentskiva nr 1

Igår så blev det impulsfestande som jag bukar kalla det.
Vi bestämde oss för att besöka en parallel klass studentskiva. Temat var Bibeln och med tanke på att jag hade bara några timmar på mig att lirka ut vad jag skulle vara så blev det inte så spektakulärt :P
Men jag kom fram till att jag skulle vara ormen i trädet som lurara adam och eva (eller hur det nu var)
Emma, var utklädd till en trött sliten arbetare/vandrare.. och Sanna, Nina och Katja var de tre vise männen (kvinnorna)
Vi träffades alla hemma hos Emma för lite förkrök och sedan åkte vi till hornstull för att psrts loss.. det var dessvärre inte den bästa skivan man har hört talas om, det var lite folktomt, blev lite bråk och tjafs, folk blev lite väl fulla och det slutade med att jag tog hand om 2 ungdomar och såg till att de tog sig hem.
Men om man bortser från allt det så var det en lyckad kväll. det var nog trevligast när vi satt hemma hos Emma innan och bara pratade :)

studentskiva nr1

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.minstudent.se Bokade ni er studentskiva eller studentflak via de?

Anonym sa...

vad najs